Idol

Jag kollade på erika med idol, höll jag nästan på att skriva ja. Menar, jag kollade på idol med erika i kväll ;) haha.
Vi var även iväg en sväng på stan med mammsen och pappsen. Sen har  erika skrattat åt min tappatelefonen händelse. haha, som lät ingefär såhär.

*plums!* Neeeeeeej....! jag tappa min telefon i toaletten!
tar upp den och låser upp dörren, tar upp telefonen och ser att den lever!
Ja, den lever! min telefon lever! *överlycklig*
en halv minut senare:
neeeeej, nej! den doog ! .......

vilket tydligen var hilma roligt, haha! Jag därimot var inte speciellt happy efteråt, råkade säga jävla kärring till mormor, hehe ops (a) Aja, ett helt osammanhängade inlägg? och inte speciellt intressant, men whatever!


herremin gud vad vacker bild på mig och Erika ;) bara ett år gammal sådär

Kommentarer
Postat av: emelie ahlgren

emelie ahlgren

2009-10-28 @ 12:16:02
Postat av: Ebba sjödén

Hejj vem tycker du är bäst i idol?

2009-10-28 @ 16:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0