Borde sova

Jag borde egentligen ligga och sova nu, jag är sjukt trött och jag skuller absolut inte ha något emot att bara få stänga ögonlocken och somna. Dock så gör ju den där (ursäckta) jävla armen så sjukt ont, hur jag än ligger med den så gör det ont. Fundrar på att sitta upp och sova? och ha min arm vilades på en kudde, det skulle nog funka? Men hur jävla skönt är det på en skala 1-10? 0, möjligtvis 1. Eller när jag känner efter så skulle det nog faktisk kunna bli en 2 med en skön kudde. (vad fan yrar jag om?)

Hur som helst, nu sitter jag som märkes och diskuterar med mig själv, inget jag vanligtvis brukar göra. Känner mig sjukt irriterad på sprutan som fått min arm att kännas som ..... ja? ... något som gör ont! Därför tänker jag nu avsluta detta inlägg (som förövigt kändes som att jag mest klagade i?) med ett ord. Sovgott! (för det kommer antagligen inte jag göra. Nu vart ju inte mitt avslutande ord sovgott... jaja, whatever haha)



du gör mig lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0