Hallådär

Kom hem från skolan för ett tag sen. Vart ganksa slappt idag, första lektionen fikade vi och såg på lucia på, sen idrott jag gjort inte hade inga kläder och sist bild. Ganksa så skönt.

Ikväll ska jag vara med Erika, vi ska först åka till stan och äta kinamat sen blir det att kika på idol.
Jag var som sagt med älskling igår, mycket mys! Han fick mig att se Paranormal Activity innan vi skulle sova. Tror du jag var rädd efteråt och kunde sova eller? nej.  Dessutom så låg han och skrämde mig hela tiden så jag fick gå upp och tända lampan och kolla så det inte var något under sängen eller i garderoben. haha! Nej, spökfilmen är inget för mig ... jag blir bara så rädd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0