Halloj

Nu är jag hemma från skolan. Eller ja, har vart det ett tag nu haha. Åt  precis hamburgare från Donken, pappa kom hem med det. hehe.

Hur som helst, skoldagen gick snabbt. Vi hade ingen elkunskap, vi fick städa lite. På engelskan gjorde vi inte allt för mycket, likaså på matten. Sen var det bara idrott vilken inte heller var så ansträngande - dans.  Fick reda på att jag tydligen fick mvg på styrtekniken och datakunskapen. Hade jag verkligen inte förväntat mig, eller ja, inte på styrtekniken iallafall. Men han var ganksa generös med gränserna. 7 av 28 var G, jag hade 21.

Nej nu hade jag tänkt att försöka få ner något på en novell. Vill verkligen hinna göra den så tidigt som möjligt. Vill inte sitta på lovet allt för mycket.

Jäklar mamma vad snö det kommer! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0