helg för mig!

Oj, nu var det länge sedan jag uppdaterade. Men har vart i fjällen hela helgen så har inte kunnat skriva, och efter det så har det helt enkelt inte blivit något.

Hur som helst. Nu får jag helg, vi är lediga imorgon och på fredag, skönt! Idag hade vi iallfall ganksa slapp dag, började med att vi kollade på film och fikade i två timmar, sen var det datakunskaps prov (kändes okej, får hoppas på det bästa) sen elkompetens där våran lärare bara gick igenom lite om ett val vi ska göra om vilken inriktning vi vill gå. Fick dessutom sluta en timme tidigare.

Och fram till jul så slipper vi gå på alla svenska lektioner också. Bara vi gör något och lämnar in så blir gustaf glad. haha. Nu ska jag äta, pussss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0