Nu har jag svinis i mig.

Nu har jag tagit sprutan, och för er som inte tyckte den gjorde ont, lyckos er! Fyfan jag personligen måste säga att det gjorde jätte ont, sticket kändes kan jag lova och när dom sprutade in allt så gjorde det onti hela armen.

Nästan ingen i klassen hade ont, förutom jag då ... Dock så var den smärtan som var då inget mot hur det känns nu. Jag har knappt röra armen, varenda liten rörelse eller spänning gör att det värker. Ett helvete rent ut sagt! Ni personer som känner mig vet att jag kissar väldigt ofta, detta är något jag drar mig över nu... Inte kul när man måste genomlida smärta för att få upp byxorna ?!

Känns som jag har feber och huvudet känns helt knasigt, hoppas att det går över. Blir nog ingen skola imorgon iallfall..

Föresten så fick jag och erika någon impuls ide att färga håret idag? haha, så jag gjorde ljusa slingor på henne och hon färgade mitt hår mörkare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0