robinsson

Sitter och kollar på Robinsson med familjen. Eller jag kollar väl inte så mycket, sitter mest och kollar på datorn. Har vart hemma hos älskling idag och igår, Eller vi sov hemma hos mig, men sen åkte vi ut dit igen.

Nu har jag bara ätit julmat ständigt sen i onsdagskväll. Det är väl så det blir, är ju bara ju en gång om året. Haha.
Fick en stor korg med massa choklas av niklas mamma och Hasse, så ska nog hämta lite och bjuda resten av familjen.

Tror föresten att jag håller på att blir sjuk, natten var inte speciellt rolig. Min hals gör så himmla ont, kunde kanppt prata igår.  Huvudet gör förjävligt ont dessutom. Får försöka trycka i mig massa apelsiner,  för det är väl bra? haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0