Trött

halloj!

Usch jag har känt mig så himla trött och hängig hela dagen. Tror jag håller på att bli sjuk! Har haft ont i halsen hela natten, vart snorig och lite hostig.

Jag har som sagt vart ledig idag, och ska vara det även imorgon. Min dag har mest bestått utav att vila. Vaknade vid halv 11, men gick inte upp ur sängen förens vid 1 tiden. haha. Var med mamma och pappa och handlade sen  har jag inte gjort så mycket mer.

Min familj har åkt iväg för att kolla på min lillasystersklass som har något uppträdande, så sitter här helt själv. Eller ja, Murre har jag ju, han får man inte glömma ;)

Eftersom Niklas, som jag förövrigt saknar sjukt mycket är sjuk. Så får jag ta min misse och pussa på istället. ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0