Ångest

Nu sitter jag här och har bokstavligen ångest. Som jag skrev tidigare så ska vi ju hålla tal för klassen i morgon. Talet ska inte vara speciellt långt, 2 minuter. Men det räcket gott för att jag ska gå runt och gruva mig. Allt känns riktigt dåligt, skulle börjat skrivit på det tidigare än i går så hade jag kanske vart mer nöjd. Hade jag gjort det hade jag kankse kunnat träna lite mer på det, börjar få lite panik att jag ska ställa mig där inför klassen imorgon med  blackout.  Jag är dessutom rädd att jag ska göra någon misstag som kommer göra mig helt panikslagen och att det kommer sluta med att jag står med ett illrött ansikte och stammande röst. v i l l  i n t e .....

Måste nog peppa mig själv lite tror jag. Jag kommer att gå upp där som världens stjärna, mitt tal är super och jag kommer inte ha det minsta problem. Ja, precis så kommer det gå! Och efteråt kommer jag att vara så nöjd!
(kunde man ju önskat iallafall)

Wish me good luck!
Puss godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0