Fredag!

Äntligen fredag, gud vad skönt det ska bli med helg! Skoldagen idag gick snabbt, till och börja med hade vi datakunskap. Vi fick en uppgift och så fort två stycken hade klarat den så skulle vi få kolla på film. Jag och jesper klarade den ganksa snabbt så resten av lektionen fick vi som sagt se på film. Sen hade vi idrott, jag och erika hade "glömt" kläder och skulle gå en promenad. Slutade med att Erika somnade på en bänk i skolan och jag satt bredvid och .. kollade på ? haha. Maten var äcklig som vanligt så jag och erika gick till mcdonalds, tog sedan busen till skolan sen var det bara bild kvar. Inte så jobbig dag med andra ord.

Jag vet inte riktigt vad som händer i kväll, det är fredag så något skoj borde jag väl hitta på. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0