Onsdag kväll

Nu är det Onsdag, igen! Nu har det snart gått två veckor sedan lovet tog slut. Går sjukt snabbt verklige.! På tal om skola gå gick föresten talet rent åt helvete! haha. Jag tänkte genom det och kunde  allt när jag gick upp dit. Gick bra dom tre första raderna när jag presenterade mig, sen total b l a c k o u t (!) Jag hade plötlsligt ingen aning om vad jag hade skrivit,  i ren panik (då man filmades) så hittade jag på något, stod säkert och kollade ner på mitt papper i en halv minut utan att komma på ngt. Råkade säga en sak två gånger, tror inte jag sa ett ord lika som det stod i mitt manus (som man inte fick ha med sig). Dessutom så råkade jag säga lite saker fel och tydligen prata jätte fort. Snacka om fail ... Nu känner man ju sig otroligt mycket mer peppad för nästa som är om två veckor och som ska vara en minut längre ..........

Hur som helst. Idag har jag vart med älsklingsniklas, har saknat pojken min! Jätte mysigt, satt och pratade "gamla minnen" (inte så gamla med tanke på att vi vart tsm i snart 11 månader "bara", men dom var gamla för oss. haha) Han är bäst, kan inte ha annat är roligt med honom!  Han åkte för en timme sen ungefär och jag saknar honom redan ♥



gammal bild på mig och en häst jag red då. rätt mysigt med snö ändå?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0