tjugoettskjutton

godkväll!

Tänkte skriva ett inlägg tidigare, men då fuckade blogg.se ur så det får bli nu istället. Min kväll har vart mycket intressant... eller inte! Åkte buss med Ellen och köpte pommesfritt på willys. Ångrade mig rätt snabbt, fick sitta en 20 minuter och vänta på bussen, men en något... galen lillasyster ?  haha nejmen, hon sprang runt och skrek motherfucka och att hon ville börja röka vadå hej jag känner inte henne? haha som tur var så var det inte så mycket folk där iallfall.

Juste fan, vi har engelska glosor tills i morgon också, första läxan vi fått på hela gymnasiet (förutom proven då) och jag klagar ändå. Snacka om att ha blivit för bortskämda på den fronten ?


jävlar vad stor bilden vart då ?! orkar inte ladda om ....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0