ingen blogg dag

ingen blogg dag idag. Det ända jag gjort är ju inprincip legat i sängen och gjort ingenting alls. Alltså har det inte funnits något att skriva om. Huvudvärken är inte helt borta, så har i stort sett gått runt ( legat*) och haft ont ihuvudet hela dagen, mindre kul.. Nu ska jag nog iallfall snart lägga mig och sova.

Imorgon har vi hål i två och en halv timme så jag och Erika ska passa på att simma då. Haha, jag som skulle sima någon gång i veckan.  nu har jag hittils gjort det två gånger sammanlagt (a) jag är verkligen inte bra på sånt här med att träna. Jag måste ha motivation till att göra det, och det finns nada sånt i mig. Jag kan inte göra något om jag verkligen inte vill det eller tycker det är kul.
Att plugga tillexempel det är hur tråkigt som helst, men jag vill ju verkligen klara av alla ämnen och slippa göra massa extra så därför gör jag det. Haha. hur som helst, i morgon blir det simning även för mig ;)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0