kväller

Dålig uppdatering... Idag har jag inte haft något alls att skriva. När jag kom hem från skolan vid halv 4 så var jag sjukt trött. Somnade någon timme, men nu är jag vaken igen. Dock så har jag världens huvudvärk, mindre kul!
Skoldagen var sååååhär seg, onsdag är inte roliga alls. Två timmars datakunskap och två timmar elkompetens efter lunchen, kan ju säga att huvudvärken börjar smyga sig fram där i slutet på elkompetensen. Men nu är den i allafall över för den här veckan, haha! och snart är det ju faktiskt lov :D

Imorgon kommer vi inte ha några lektioner fram till tolv iallfall. Det är volleyboll tunering, jag ska inte spela, men dom som inte var med skulle tydligen sitta och kolla och hejja på sin klass lag. aja.
Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen får vi se vad jag hittar på för något.



Jag saknar iallafall min älskling, och jag träffade ju ändå honom senast i morse! Allt känns så ensamt utan honom, och det går inte en sekund utan att han dyker upp i mina tankar, det känns liksom som att någonting fattas, älskar Niklas Backman mer än allt, hjärta mitt ♥

Bäst kvalitee jag vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0