Lördags morgon

Godmorgon!

Idag är det lördag, och jag var uppe redan vid tio. Vet inte varför, gick och lade mig runt ett så trodde jag skulle sova lite längre, men så vart det tydligen inte. Jag och Erika kollade iallafall på idol igår, och efter det tog vi en buss in till stan och vände och åkte buss direkt hem igen sen. Ganska bra tidsfördrift faktiskt, är jätte skönt att åka buss. Eller ja, det tycker i allafall jag och mina kompisar. haha

Idag så ska jag vara med Niklas, har inte vart med honom sen i tisdags. Så saknar pojken sjukt mycket, min älskling ♥

Nu hade jag i allfall tänkt att gå och göra frukost eller något. Får se hur mycket uppdatering det blir idag. pusssen!♥

charmigaste bilden jag kunde hitta, bara så ni vet ;)

Kommentarer
Postat av: bääcksi

hehe ny bild ;)

2009-10-25 @ 22:55:43
URL: http://stinarmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0