Måndag

Så var helgen över .. Alltid lika jobbigt med måndagar. Skulle göra vad som helst för att få ligga kvar under täcket på morgonen och sova några timmar till!

Hur som helst, skoldagen har gått ganksa snabbt, vi gjorde inte så mycket. Hade bara grundämnena och sen styrteknik. Fick sluta kvar över 1. Nu kommer snart Erika hit, så får vi se vad vi hittar på för något. Puss!

Haha, när jag kom hem idag så fick jag höra av min lillasyster att hon hade lekt med lite med våran tändarsak. Två pennor är numera hälvbrända och en stor bit av vårt plåsterpaket är bortbränt. Hennes egna kommentarer om händelsen var "men det började ju bara brinna ...". Tur att det var pennor hon hade fått för sig att bränna upp och inte vårt hus säger jag bara. småungar .... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0