Ojsan

Min bloggning har inte vart den bästa på sistonde, men jag ska försöka att förbättra mig. Dagen idag gick ganksa snabbt och vi fick sluta två timmar tidigare. Hade två prov, datakunskap och elkompetens. Båda gick ganksa bra tror jag, Eller det får vi åtminstonde hoppas på.

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket, och det kommer antagligen inte bli så mycket mer heller. Ska kolla igenom matten så jag klarar det provet i morgon.

annars så jag har nog betat av allt som vi hade till den här veckan.

- Svenska Analys
- Engelska uppsats
- Elkompetens prov
- Datakunskapprov
- Matte prov

Sen så trodde jag att vi skulle skriva en till sak på engelskan också, men det verkar som det inte blir något av med det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0