Hemma

Nu sitter jag här hemma på mitt rum. Kom hem sent i dag, dels för att vi slutade halv fyra och så gick jag och Erika runt lite på stan innan vi begav oss hem. Köpte faktiskt ett par jeans, inte så speciella direkt mörka vanliga från vero moda. Sen köpte jag pokemon kort till min lillasyster som fyller år idag. haha!  Idag ska jag bara ta det lugnt tror jag, ska fortsätta plugga på ergonomin som vi har prov på i morgon, sen hade jag inte tänkt att göra så mycket mer. Till min glädje så märkte jag nyss att det mesta från pluggandet igår faktiskt sitter kvar i skallen, vilken betyder att jag inte kommer behöva anstränga mig jätte mycket :D


sååå liten hon var här!  nu har flickan redan blivit 7 år.


en dålig bild på byxorna, men så ser dom iallfallut, något mörkare irl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0