Ny layout

Nu har jag gjort en ny layout. Inte för att den antagligen kommer stanna så länge, men hade redan tröttnat på den rosa. Jag orkade inte göra någon speciell och min fantsi är inte på topp just nu, så det blev som den blev. Kankse en aning tråkigare.. men som sagt, det kommer säkerligen dyka upp en ny inom snar framtid.

Nu har jag duschat, och det är nog snart dags att krypa ner i sängen och sova. Älskling sa att jag kunde få sova hos honom inatt, vilket jag mycket hällre gjort. Men så hade pappa druckigt en öl till maten.. Jag sover så himla mycket bätter med honom, trots att han väcker mig mitt i natten och typ skriker ut något i sömnen var och varannan natt. haha, pojken min ♥

Visst har blogg.se krånglat idag? Ibland syns inte själva designen, eller så står det error..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0