Nyss kommit hem.

Har nyss kommit hem från skolan, eller ja.. egentligen så var det väl för 20 minuter sen. Skoldagen gick faktiskt ganksa snabbt och våran 3 timmars lektion utav elkunskap var inte heller så tråkig. vi fick löda massa saker. Jag var kung! eller nej juste, drottning ;) haha. Efter skolan simmade jag och erika på lugnet. Jag slog mina 150m som jag simmade sisst! vart faktistk 325 meter, sen orkade jag inge mer. Armarna var helt döda! Men Alldeles innan hade vi faktistk haft boxning på idrotten så det var inte så konsigt. 

Nej nu ska jag nog ta något att äta, sedan hoppa in i duschen (luktar klor!) och ikväll ska jag hem till älskling, och där blir jag kvar över natten

Imorgon ska jag klippa mig också, tror jag? haha här har man koll serru!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0