Pluggar

Ja, jag sitter faktiskt här och pluggar. Har ergonomi prov på torsdag och jag vart inte ett dugg klokare utav genomgången vi hade förra veckan. Tänkte att det var lika bra att ta tag i lite utav det, så att jag slipper sitta och panikplugga imorgon, för sånt gillar jag inte. Så jag sitter som sagt och läser igenom ett häfte vi fått där all fakta är med. Dock så har jag tagit en liten paus just nu och ska snart gå och duscha. Efter duschen så blir det lite till plugg sen hade jag tänkt att kolla på idol med resten av familjen .




här har ni min lilla plugghörna för tillfället ;)


onödig bild, men jag hade lust. haha


Kommentarer
Postat av: älskar idg<3333

och du är mitt! :D<3333



<333333333333333333

2009-09-30 @ 22:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0