Städat

Slutade klockan kvart över tolv idag, skönt! Jag och Erika åkte direkt till Borlänge och gick runt där ett tag.
När vi komit hem hade jag absolut ingenting att göra så jag bestämde mig för att städa mitt rum?! haha, verkligen inte likt mig, men det behövdes kan jag lova! Jag lovar, det var inte ett ända ställe i mitt rum som var damfritt. Kliade en del i näsan när jag skulle torka bort det kan jag ju säga ;)


en dålig bild, men jag skäms över rummet så det blir inga större bilder .


och har man en pojke som är vild av sig i sömnen så kan det gå såhär ;)




Kommentarer
Postat av: sofielindquist

Martina jag kommer ihåg när du gjorde dedär element skyddet x) (a)<3

2009-09-30 @ 22:50:09
URL: http://sofielindquist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0