Tillbaka ?

Hejsan!

Jag funderar på att börja skriva här igen, men jag vet inte, vi får se.  Jag har iallafall tagit bort den gamla designen, tyckte den var så grå och tråkig nu när sommaren är på väg. Gjorde bara någon slarvig nu, (och nej jag har ingen fantasi alls just nu, haha) får se hur länge den blir kvar.

Jag är iallfall lyckats blivit sjuk, det känns kanon måste jag säga, nu när finvädret och allt har kommit! Min hals håller på att ta livet av mig och det är princip inga halstabletter som hjälper. Bara några från apoteket men dom får man bara ta tre gånger om dagen. fan! haha.


Kommentarer
Postat av: hihihi

hihihihihihi

2010-04-15 @ 21:22:04
Postat av: college essay editing

I wish you good luck with this boy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0