Godmorgon

Vaknade lite tidigare idag, tack till älskling och erika som väckte mig med deras sms. Haha. Gick inte och la mig förens lite efter fyra, somnade kankse lite innan fem. Murre låg och snarkade! höll på att bli tokig och som jag förutspått väckte han mig sen vid halv sex. Sista gången han får sova bredvid mig!

Tror föresten jag fick en voddler invite idag, fatta inte riktigt och kan inte testa heller för det går inte att installera! Mitt internet är för sagta eller vad man säger, man måste ha minst 2.5, när jag kollade var vårat som högst 2.1. Det är som det är.  Nu tänker jag gå ut i köket och se om vi har något gott att äta till frukost. Se yah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0