Ny design, äntligen!

Kan ju börja med att berätta att ja lever, har som jag skrivit tidigare bara inte haft någon lust att skriva över huvudtaget. Så ni vet hur läget ligger till, haha.

Som ni ser så har jag gjort om layouten, är inte riktigt nöjd den här gången heller, jag vet inte riktigt vad det är, men det är något som fattar... Eller att det är för mycket? Ska försöka klura ut det, men under tiden så får ni stå ut med den här.

Ligger i sängen med min lilla Murris och lyssnas på Lady gaga's låt Paparazzi. Otroligt roande... eller inte. Ska kankse gå och lägg mig snart, fast jag är egentligen inte ett dugg trött? Hur som helst
Godnatt med er ♥


bild från när jag räknade alla tior som vi har i en sparburk ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0