Voddler

Öj, jag fick det att funka. Den som har sagt att jag inte är teknisk har fel!  Vet inte riktigt vad jag gjorde, eller om det är så bra... Men programmet funkar ju ? :D Fanns dessvärre inte så bra filmer, tror jag iallfall. Har inte hunnit kolla igenom alla genrer än, men dom nyaste kostar ju pengar så är mest halvgamla filmer. Har man tråkigt så funkar nog även dom. Tror även att det är någon slags betaveration, fattar inte rikitgt. haha

Borde kankse försöka komma i säng lite tidigare idag? Eller det är ingen ide att jag säger så, slutar nog ändå att jag lägger mig eller somnar vid fyra - fem.

en bild jag tog lite snabbt på över hur det ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0